Monday 1 October 2018

Majlis Penyampaian Bengkong dan Perlimau Tapak/Seni Gelanggang SMK Taman Bunga Raya 1




21 Zulhijjah. 1439/ 2 September 2018
.
Admin bersyukur rezeki allah berikan pada PSSGM Hulu Selangor individu-invidu yang sanggup mengorbankan masa demi menyebarkan ilmu Silat Seni Gayong pada anak didik warisan di Hulu Selangor. Tidak putus pemimpin yang sering berganti. Admin juga bersyukur masih ada yang senior dibelakang ketika saat sukar untuk pentadbir sesebuah daerah, Cabaran yang cukup tinggi. 
Admin berterima kasih pada ex senior2 silat gayong Hulu Selangor , ex pemimpin yang pernah memimpin daerah di Hulu Selangor. serta pernah mengharumkan nama hulu selangor .para pemimpin dan gurulatih yang masih bersama demi perjuangan Allahyarham dato meor. Kini Ahli di Hulu Selangor Kian berkembang dengan wujudnya gelanggang2 baru masih berkembang . Alhamdulillah dan tahniah. Semoga anak gayong di Hulu Selangor kian berkembang maju dan sejahtera. Semoga allah merahmati. 


Khas Buat PSSGM Hulu Selangor

Tahniah. Gambar Kenang-Kenangan Majlis Penyampaian Bengkong dan Perlimau Tapak/Seni Gelanggang SMK TBR1 disertai juga Gelanggang dari Khalid Alwalid dan Esar. Tahniah diucapakan.. Krediy Cg Khairuddin dan Cg Sayed .

Majlis dimeriahkan dengan kehadiran Tetamu Jemputan

Cikgu Shuib Cucu Sulung Waris Keturuan Allahyarham Dato Meor Abdulrahman

Cikgu Rosman Ismail Timblan Ydp PSSGM Selangor

Cikgu Nur Izzudeen Pengerusi PSSGM Hulu Selangor

Cikgu Ismail Mad Nor Timblan Pengerusi PSSGM Hulu Selangor

CIkgu Zahari Ismail Pengerusi MGD Hulu Selangor

Puan Pengetua SMK TBR1 Cikgu N ZARINA BT ABD RAHMAN


Tahniah


Gambar ketika majlis sedang berlangsung




No comments:

Post a Comment